Інтеграція публічного голосового адреси Інтеграція телефонного комутатора Система управління будівлею Інтеграція систем контролю доступу до карт Інтеграція HIS (Лікарняна Інформаційна Система) Інтеграція пожежної сигналізації Інтеграція з відстеженням немовлят
ПРОДУКЦІЯПрограммно-аппаратный комплекс «Электронная очередь SUO ZKR» - это высококачественное решение для оптимизации управления интенсивным потоком посетителей, сочетает в себе все необходимые функции и реализует множество возможностей, которые способствуют легкому контролю и координации бизнес-процессов. Сегодня наличие систем электронной очереди - основной элемент качественного сервиса для компаний, чья непосредственная деятельность неразрывно связана с продажей или предоставлением услуг. Она автоматизирует и налаживает эффективную работу по обслуживанию клиентов и гарантирует отсутствие «человеческого фактора» по отношению к посетителям.
ПРОДУКЦІЯУже не перший рік в медичних установах, а також в установах, в яких ведеться прийом клієнтів до фахівців, затребуване рішення організації системи електронного розкладу. На зміну застарілого паперового настінного розпису, яке найчастіше незручно для пацієнтів і адміністраторів, а також часто не відповідає рівню установи, прийшли сучасні та актуальні способи надання інформації для клієнтів і пацієнтів. Електронний розклад - система, що складається з одного або декількох великих LCD екранів, сервера - ПК, включеного в локальну мережу Замовника, а також спеціалізованого ПЗ встановленого на цьому сервері. За допомогою віддаленого підключення будь-який адміністратор, який має права для редагування може вносити правки і доповнення до розкладу. Програма адміністратора виконана максимально просто і зручно і не зажадає спеціальних навичок від співробітника.
ПРОДУКЦІЯСистема «CFS» служить для оцінки якості обслуговування та анкетування пацієнтів і відвідувачів. Дозволяє збирати статистичні дані і відстежувати наскільки пацієнти і клієнти задоволені роботою персоналу. Дана система підходить для проведення стандартних опитувань і дозволяє оцінювати ступінь задоволеності. Аналітика з урахуванням того, в який момент часу залишений відгук.
ПРОДУКЦІЯ