Система виклику пацієнта в кабінет

Система виклику пацієнта в кабінет

Якщо використовувати бездротову систему виклику медсестри, то пацієнт зможе оперативно отримати допомогу в необхідний для нього момент, при цьому виключається зайва робота персоналу.

Подібна система включає в себе кнопки приймачі. За приймач йде спеціальний пейджер у вигляді годинника, які надягають на руку медперсоналу. Також приймачем може виступати електронне табло або пульт на посаді.
Під час прийому пацієнтів лікар часто змушений відволікатися від прийому і відповідати на питання, що заглядають в кабінет пацієнтів або викликати пацієнтів за прізвищами. Система виклику пацієнта в кабінет лікаря допоможе цього уникнути.

Як працює система

Схема функціонування:

  1. Яке обладнання необхідне? Для роботи системи виклику потрібні кнопка виклику і лампа палатної сигналізації.
  2. Де встановити? Кнопка виклику встановлюється в кабінеті врача.Над кабінетом лікаря розміщується лампа.
  3. Сигнал надходить з кнопки на лампу. І по засмагати кольором лампи пацієнт розуміє, коли йому можна заходити в кабінет. Синій колір – «можна заходити», червоний – «не можна» …
    Система виклику пацієнта в кабінет лікаря допомагає вирішувати наступні завдання:
    1. Організація виклику пацієнта в кабінет.
    2. Підвищення якості медичного обслуговування.
    3. Оптимізація роботи лікаря під час прийому.






×






×






×






×
ZKR › Система Вызова Медицинского Персонала №❶ ›