Оцінка якості та анкетування CFS

Improve patient experience across the hospital

WELCOME DESK / RECEPTION

HYGIENE / RESTROOMS

RESTAURANT / FOOD CORNER

WAITING ROOM

PATIENT SATISFACTION IN ROOM

STAFF DAILY MORALE

Оцінка якості та анкетування CFS

Щоб оцінити настрій клієнтів в будь-якій організації використовують систему оцінки якості обслуговування. У сучасному світі, особливо в великих установах, провести оцінку настрою відвідувачів досить складно. Використовуючи прості відгуки з мережі, немає можливості точно зрозуміти, який рівень обслуговування в тому чи іншому закладі. Часто можна спостерігати лише негативні відгуки відвідувачів, які дають можливість виявити лише дуже грубі порушення.

Якщо Ви бажаєте отримувати вірну інформацію про те, який настрій у відвідувачів Вашої організації, тоді Ви можете використовувати систему оцінки якості від нашої компанії.

Основні «плюси» технології

Дана система розроблена за спеціальною схемою, щоб врахувати всі вимоги та особливості поведінки кліентовзаведеніе. У комплект системи оцінки якості входить стійка з інформаційної табличкою (на ній можна розмістити чотири кнопки, на які натискає відвідувач для відображення своєї думки). Натискаючи на одну з таких кнопок, клієнт миттєво залишає свій відгук про те, чи сподобалося йому обслуговування в установі.

Вирішивши придбати систему оцінки якості сервісу, Ви можете отримати правдиву, актуальну інформацію про те, як працює установа. Далі на основі цих даних Ви можете щось змінити в сервісі, щоб оцінка за обслуговування стала в подальшому більш високою.

як работаеттехнологія

Чому варто використовувати систему оцінки якості:

Інформація на комп’ютер надходить миттєво.
Дані відображаються в режимі реального часу.
Можна оцінювати функціонування кожного відділу окремо.
Є можливість виставляти налаштування по кожному відділу, в залежності від завантаження, дня тижня та інших факторів.
Можна вивчати ефективність кожного співробітника.
Відвідувач економить сові час на запилення анкет.
Працює система злагоджено.
Статистика виводитися миттєво.
Самі пульти оцінки якості обслуговування легкі в застосуванні. Технологію можна застосовувати в будь-якій установі як державного, так і приватного типу. Система підходить комерційним клінікам, державним лікарням, лабораторіям, аптекам і діагностичним центрам. Установка і настройкапрограммного забезпечення не займає багато часу.






×






×






×






×
ZKR › Система Вызова Медицинского Персонала №❶ ›